BRAND IDENTITY
Bang Zoom duikt in de identiteit van een merk, product of dienst om een visuele vertaalslag te maken. Onze jarenlange ervaring in ‘merkdenken’ (begrip van visie, missie en strategie) draagt bij aan het optimale ontwerp. We denken mee over de inzet van de diverse communicatiemiddelen (zowel print als online) en de daarvoor benodigde aanpassing van het ontwerp. Vanuit een nieuw te ontwikkelen of bestaande huisstijl en logo, wordt de identiteit gewaarborgd in alle uitingen. Of het nu gaat om een website, advertentie, brochure, beursstand, POS-materiaal of een boodschap op social media. Waar nodig schakelen we derden in voor o.a. fotografie, websites en drukwerk.

Case : WLM International BV – Nieuwe look and feel
Claymore, het koffermerk van familiebedrijf Willemen koffers, behoort al jaren tot onze vaste klanten. Zij vroegen mee te denken over het voortbestaan van hun merk in de toekomst. Met een team van marketing-, branding-, website- en fotografie-experts (waaronder Joint Creation, Headnets en Sonnega fotografie) kwamen we tot een nieuwe overkoepelende bedrijfsstrategie voor Willemen koffers: WLM International. In tegenstelling tot het consumentenmerk Claymore, ligt bij WLM International de nadruk meer op de zakelijke markt. Bang Zoom Media ontwierp het nieuwe logo en huisstijl en vertaalde deze naar een brochure, website, beursstand en divers Point of sale materiaal.